[Geoinquiets Barcelona] la importancia de l'arxiu

Adrià Mercader amercader.dev at gmail.com
Thu Jul 22 11:30:04 EDT 2010

Molt interessant, sobretot el concepte el cementiri de dades.

Una mica relacionat amb el tema, jo soc dels que penso que quan tots
els ordinadors s'hagin hagut de formatejar, tots els CDs s'hagin
ratllat i totes les memòries USB s'hagin perdut, els que tinguin
àlbums de fotos en paper seran els que més riuran. :)

Adrià Mercader