[Geoinquiets Barcelona] OSM Editor

Ruiz Almar, Ernest ERuiz at amb.cat
Thu Jul 29 01:23:04 EDT 2010

Bon dia,

Responen en general una mica a tots (Oscar, Adrià, Raf)

Sembla que convenim que tant les eines com la capacitat de les persones per generar info geogràfica existeix i el que encara manca és que els productors tradicionals facin el pas endavant per veure com aprofitar el potencial de la gent que genera aquesta info i crear els mecanismes acreditatius per poder incorporar les dades a les seves bases. No tinc clar, encara, amb quins processos, no se com es controlaria la qualitat, quines coses es podria deixar fer a la gent, quins compromisos haurien d'agafar generadors d'info i productors de cartografia per assegurar la continuïtat de la feina (vegeu, sino el cas Platial: tanquem en 15 dies...Adéu!) i la "manera" de fer-la.

Però penso que s'hauria d'intentar, ni que fos en una prova pilot, per veure si funciona la cosa en un context més formal on l'objectiu final fos la generació de cartografia que pogués ser oficial (Uf!)

Salutacions
Ernest