[Geoinquiets Barcelona] Ofert treball en SIG Open Source

Juan Francisco García jfgarcia at datknosys.com
Fri Jun 11 15:16:19 EDT 2010

Hola,

Primer de tot us haig de dir que sóc nou en aquesta llista i no sé si aquest tipus de missatge és correcte aquí o no ... si no ho és no en feu cas i perdoneu les molesties.

El meu nom és Joan Francesc Garcia, i a la meva companyia (www.datknosys.com) estem interessats en contractar alguna persona que pugui colaborar amb nosaltres en el desenvolupament de un mòdul SIG per anàlisi de dades.  Si alguna persona està interessada pot posar-se en contacte amb mi a la següent adreça de email: jfgarcia at datknosys.com

Moltes gracies

Salutacions