[Geoinquiets Barcelona] Nou recurs GIS

Raf Roset rafroset at gmail.com
Tue Jun 15 23:48:58 EDT 2010

Es cert que fa falta una alternativa a les llistes de distribució, i ara
mateix ni els forums ni els wiki ho són. O no prou.
Però no sé si Stackoverflow ho és tampoc, vista l'experiència de llocs com
askjeeves o yahoo answers que ja havien intentat una via similar. I realment
tampoc sé quina seria la millor combinació.....  =(

Raf