[Geoinquiets Barcelona] Trobada Juliol

Marc Torres geoinquiet at gmail.com
Wed Jun 30 07:02:14 EDT 2010

Companyes i companys geoinquiets,

Ja tinc ganes que arribi el proper meeting.

Fa dies que vull respondre a certs temes, però no trobo l'espai.

1. En referència a les possibles xerrades, em semblen interessants
totes les que fins avui han anat sortint. Per una banda em sembla bo
acotar els temes, però en tot cas, tenint l'oportunitat de preguntar a
gent amb criteri (Pons, Compte, Miranda...) em permetreu sempre fer
una pregunta tremendament geoinquieta: com s'albira el present/futur
de la  geoinformació des del "turonet" de cadascú?

2. David, estic amb el Raf, brevíssima presentació i pluja de comentaris.

3. Raf. Digue'm tonto, però no aconsegueixo editar el nostre wiki.
Podries fer tu un resum de 3 minuts sobre "Geoinquiets: eines de
comunicació"?

Ben cordialment,

Marc Torres