[Geoinquiets Barcelona] Free Access to Ordnance Survey Maps in April

Oscar Fonts oscar.fonts.lists at gmail.com
Thu Mar 25 04:24:41 EDT 2010

Bé, sembla que fins i tot l'Ordnance Survey té intenció de canviar la
política de distribució de dades. Haurem de seguir el procès.

http://geospatial.blogs.com/geospatial/2010/03/free-access-to-ordnance-survey-maps-in-april.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+typepad%2Fzeissg%2Fgeospatial+%28Between+the+Poles%29

No em consta que l'IGN francès tingui cap intenció de fer el mateix.

A Espanya tenim més o mens lliures geodades de Múrcia, Guipúscoa, Castella i
Lleó i Andalusia, i les del propi IGN, que jo recordi. Dic 'més o menys'
perquè gairebé cap no permet usos comercials.

Estaria bé fer un 'mapa' de quines polítiques de distribució de dades
s'apliquen a diferents països/regions, i en base a quins principis.

Salut,

Oscar.