[Geoinquiets Barcelona] Re: Article Perspectives de la geoinformació.

Raf Roset rafroset at gmail.com
Tue Nov 16 01:49:13 EST 2010

en el document trobo a faltar la "cadena de valor" de la informació:

dades--> informació --> coneixement

I com qualsevol actor (sector privat, sector públic, ciutadans anònims, etc)
pot ser protagonista en qualsevol de les fases. I si s'aplica la
subsidiarietat INSPIRE les millors dades més locals les recollirà/coneixerà
el propietari/usuari de la finca/bosc/prat/equipament abans que qualsevol
"corporació" per petita que aquesta sigui. I com ara per ara això no passa,
aquesta informació no arriba perquè la "oficialitat" de la geoinformació és
un impediment (alhora que una garantia que no s'ha de perdre de vista).
Igual que en tots els altres àmbits de les interrelacions humanes en la
geoinformació també hem d'anar cap a un entorn verdaderament col·laboratiu.

Raf