Re: [Geoinquiets Barcelona] Convocatòria dijous 2 de desembre

Marc Torres geoinquiet at gmail.com
Wed Oct 27 02:31:40 EDT 2010

Raf i altres geoinquiets,

Un excel·lent ordre del dia! em reservo la data.

Respecte al punt tres (que volem ser quan siguem grans) crec que haurem de
convindre que tot una mica, però això ja ho discutirem el seu dia. És molt
bo que ens haguem de preguntar`tot això, vol dir que deixem ja la infància i
comencem la nostra adolescencia.

Ben cordialment,

Marc