[Geoinquiets Barcelona] Google Transit BCN

Ruiz Almar, Ernest ERuiz at amb.cat
Fri Oct 29 01:43:31 EDT 2010

Bon dia,

Ja he passat pel 3cat24 i he deixat el meu regalet.

Avui La Vanguardia en va plena de Google i geoinformació. A la secció VIVIR, que d'aquí a un a una estona estarà disponible per al vostre gaudi a http://www.youkioske.com/

i El Periodico també... http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/barcelona/20101029/barcelona-salia-amb-google-per-donar-impuls-transport-public/563573.shtml#comentarios

Ernest

PS. Una altra alternativa al proselitisme geogràfic és enviar un email al periodista que escriu i proposar-li que en parli. Jo ho vaig fer l'any passat amb la persona que porta el tecnoloc de El Periodico (http://www2.elperiodico.es/blogscat/blogs/tecnobloc/) i va venir a la UB al Dia del SIG... No em refereixo als monogràfics especials que publica La Vanguardia i que ja hem vist dedicats a aquest temes (per exemple el del FOSS4G del 3 de setembre de 2010), perquè són de pagament....