[Geoinquiets Barcelona] Varis - FOSS4G, 30 setembre, blog

Raf Roset rafroset at gmail.com
Tue Sep 21 01:33:03 EDT 2010

De moment segueix en peu la data del dia 30, però:
1) no tinc resposta de Vítor i per tant no sabem si podem disposar del
Centro Galego
2) no tinc resposta del factòtums del FOSS4G i per tant no sabem si hi haurà
resum
3) No he contactat amb cap estrella convidada a l'espera de resoldre el punt
2
4) ningú altre s'ha pronunciat sobre el programa.....

Raf

2010/9/13 Raf Roset <rafroset at gmail.com>

> He afegit una entrada al blog, però no hi he posat que els 10 assistents
> primers tindran premi =)
>
> Vítor, podem comptar amb el Centro ?
>
> PS: Enric per poder ser coautor del blog t'has de crear un compte a
> www.wordpress.com i després demanar aquí que els administradors et donin
> permisos d'edició.
>
> Raf
>
> 2010/9/13 Wladimir Szczerban <bolosig at gmail.com>
>
> Yo tengo varias (como 10) camisetas del FOSS4G para regalar a los

>>> 19:30
>>> 3- Blog. No veig manera d'incloure res al blog. Hi ha manera de donar-se
>>> d'alta