[Geoinquiets Barcelona] En busca de la sala ... He passat pregunta a ..

Enric Rodellas enricrodellas at gmail.com
Wed Sep 22 05:43:11 EDT 2010

Hola Vítor.
... hem convocat pel dia 30 a les 18 hores i ... estem esperant que ens
confirmis disponibilitat de sala...
Et donava'm per "DESAPAREGUT" .Potser hi ha un problema amb la llista.
pots mirar si el dia 30 a les 6 de la tarda podem utilitzar la sala de
centre gallego hi enviar una nota a la llista?
Salut
Enric Rodellas