[Geoinquiets Barcelona] 14 d'abril, Geoinquiets

Oscar Fonts oscar.fonts at gmail.com
Wed Apr 6 15:04:28 EDT 2011

Jelou,

Al Bar del Centro Galego ja estan avisat que vindrem dijous dia 14, de 18 a 20h.
Em comenten que al Centro s'estan plantejant comprar un projector nou. :D

Sobre ponents i temes, sembla que està la cosa poc animada...

Arrel dels ajuts que concedeix la Generalitat per a projectes OpenData
(però també de Software Lliure, catalanització, accessibilitat,
creació de continguts, web,...), proposo mirar-nos les bases de la
convocatòria i compartir propostes. La convocatòria s'ajusta bastant
al nostre esperit, i entre tots poden sortir molt bones idees, i
presentar-ne alguna. De fet, en Jordi Graells em comenta que
persupuèstu compta amb que presentarem alguna cosa!

http://blocs.gencat.cat/blocs/AppPHP/gencat/2011/04/01/ajuts-per-a-projectes-open-data/

Una altra tema calent és la logística findeosmera. A veure si d'aquí
al 14 podem determinar si hi ha quòrum, i avisar a altres col·lectius
geo[freaks|nerds|whatever].

Si teniu geoinquietuds pendents (per xerrar vosaltres, o perquè vingui
algú a fer-ho), *ara* és el moment de recordar-les!!!
(i potser de fer una llista al wiki perquè no tornin a quedar
en-agua-de-borrajas).

Oscar.