[Geoinquiets Barcelona] geoinquiets desinflats

Martí Pericay marti.pericay at gmail.com
Wed Apr 27 10:32:40 EDT 2011

Raf i "collistaires",

1) M'agrada *API de alto nivel en JS para consumir datos abiertos* , tot i
que potser molt ambiciosa, necessitariem gent. I què és el "map-o-matic de
Oscar"? Tampoc entenc de quina ortofoto es parla a *Mosaic de l'Ortofotmapa
versió 1*.Els vols de 56-57?

2) veig que m'encarrego de la publicació del Nomenclator IGN, cap problema,
serà un moment espero. Jo només m'he estat barallant amb el tema 'visor de
muntanyes AR', no és a la llista de tasques, potser ho heu desestimat? Jo,
després de moltes proves, hi estic a punt ... com a mínim pel que fa a
consumir dades IGN.

3) no se m'acut ningú, però hi donaré voltes

El 27 d’abril de 2011 10:39, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: