Re: [Geoinquiets Barcelona] Pròximes trobades

Martí Pericay marti.pericay at gmail.com
Thu Dec 1 05:14:48 EST 2011

Avui a les 18h30 en Javier de la Torre fa una xerrada (accés lliure i
gratuit) al Museu de Ciències Naturals:
http://w3.bcn.es/V65/Home/V65XMLHomeLinkPl/0,2138,418159056_418832008_1_1631647070,00.html?accio=detall&home=

Jo no hi puc anar (com tampoc puc anar mai a les geoinquietades mateix dia
mateixa hora) :-(

El 30 de novembre de 2011 11:25, Anna Muñoz <a.munyoz.b at gmail.com> ha
escrit: