[Geoinquiets Barcelona] Re: Traducci? dels carrers a gmaps

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Sat Dec 17 05:28:40 EST 2011

Hola,

no us diré cap novetat.... Hem d'usar altres serveis com per exemple
OpenStreetMap.

:P

Salut!

On 12/17/2011 02:33 AM, Eduard Cuscó i Puigdellívol wrote:
> Bé el tema era lingüístic però la meva opinió -entenc- era política...
> en fi tan se val.. I el tema no és que el castellà sigui oficial sinó
> que la Calle Fernando (Ferran) no ha existit mai, ni la Plaza Francisco
> Maciá. És a dir no és el mateix posar:
>
> A: Plaça Francesc Macià/Plaza Francesc Macià, que
> B: Plaça Francesc Macià/Plaza Francisco Maciá
>
> És a dir que la gent no entengui plaça o carrer i li posis calle
> d'acord, però la calle Lérida, Consejo de ciento, San Pablo..no existen
> ni aquí ni en la China Popular..

> [...]

Jaume Figueras i Jové
Ubuntu User #14347 - Linux User #504317

Universitat Politècnica de Catalunya
Departament d'ESAII
Edifici TR11
Rambla Sant Nebridi, 10
08222 TERRASSA
Telf: +34937398621 (intern UPC: 98621)
Mòbil: +34650756456 (intern UPC: 44785)
Fax: +34937398628 (intern UPC: 98628)

Centre de Simulació i Optimització de Processos Logístics (LogiSim)
http://logisim.fib.upc.es

Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial (ESAII)
http://webesaii.upc.es

Universitat Politècnica de Cataluyna
http://www.upc.edu