[Geoinquiets Barcelona] Planning 2012

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Mon Dec 19 17:36:29 EST 2011

Hola a tothom,

tal com vaig comentar dijous al final de la sessió de geoinquiets crec que
hauriem de fer una reunió de planificació per l'any vinent.
Vam quedar que al Gener no fariem una sessió de Geoinquiets de l'estil
habitual.

Qué us sembla si aprofitem Gener per fer-ne la sessió de planificació?
Quin dia us va millor? Dijous 16 o 29 ? Podeu proposar altres dates.

La idea seria confeccionar un calendari d'activitats (xerrades, workshops,
mapping parties, meeting amb altres gei_i d'arreu la peninsula...), buscar
dates i repartir tasques. Tinc altres idees per comentar pero si fem la
reunió us les comento allà.

Digueu qué us sembla.

Anna.