[Geoinquiets Barcelona] Police UK

Raf Roset rafroset at gmail.com
Wed Feb 2 08:07:54 EST 2011

El punt 4 és molt interessant !!!

Els autoexclosos digitals ho poden ser per molts motius, i no cal que siguin
a tot o res: pot haver-hi personal del grup 2 que decideix conscientment i
per voluntat pròpia no adoptar alguns dels serveis que la xarxa ofereix, i
per tant són alhora 2 i 4 (com el gat de Schrodinger?).

I m'hi incloc perquè jo mateix voluntàriament he decidit prescindir de
Twitter (massa dispersió), Latitude (ningú n'ha de fer res d'on sóc a cada
moment), FaceBook (WTF?) i en general tot allò que m'obligui/controli

I no obstant, paranoicament, la no-informació que proporciono juntament amb
la informació que si que propociono activament o passivament permetran
segurament fer-se una idea molt més completa de mi que la que es podria
obtenir si em dediqués activament a distorsionar la meva imatge intoxicant
xarxes socials ?

I la pregunta és: tornarem mai a ser anònims ?

PS: tinc gana i per això desbarro  LOL