[Geoinquiets Barcelona] Augmented reality + Jordi Graells

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Sat Feb 5 18:52:41 EST 2011

Geo_i!

Us pasto aquí el correu que li he enviat al Jordi Graells.

Ja us aniré comentant.

Marc

Jordi,

Gràcies per treure temps d'on no en tens per contestar-nos.

El cert és que ens hem quedat una mica despistats. Certament el Nomenclàtor
no ha penjat mai de dades obertes al Gencat. Peró sí és cert que va penjar
fins no fa massa del propi Gencat (et podria donar la URL si et calgués).

Per altra banda, encara avui penja de la web de l'ICC:
http://www.icc.cat/cat/Home-ICC/Inici/Cartografia/Toponimia/Nomenclator
però no es detallen les seves propies condicions d'ús (hi ha les del
material ICC, però crec que no li han de ser d'aplicació ja que no és un
producte exclusiu de l'ICC).

El primer que ens demana el nostre sentit general és utilitzar-lo perquè, al
nostre entendre, està d'acord amb el sentit general de la geodirectiva
INSPIRE i les lleis que, en aquest respecte, s'han fet a Catalunya, però
voldriem tenir una mica més de coneixement de causa.

Des de geoinquiets volem fer coses amb les dades obertes, però donat
l'heterogenitat de la gent que hi ha en el nostre grup cal fer-ho des de el
coneixement ple.

Jordi, novament algunes preguntes:

1. Creus que podem considerar el Nomenclator com a dades obertes?

2. Seria bo que des de Presidència es fessin les passes per penjar-lo del
Gencat.dadesobertes prèviament a la nostra geotransformació?

3. Creus que en fem un gra massa o creus que ja fem bé de comentar-t'ho?

Ja veus; com em comenta en Raf: estem en una situació de "paràlisi per
anàlisi"(http://www.elblogsalmon.com/management/la-paralisis-por-analisis).

Some ideas?

Marc ...i altres inquiets geoinquiets.