[Geoinquiets Barcelona] Logo Geoinquiets: Veredicte

Oscar Fonts oscar.fonts at gmail.com
Sun Feb 6 11:53:30 EST 2011

http://doodle.com/34fvmgsivibypez5

Votacions:

Històric: 10 vots.
Heràldic: 4 vots.
Fumada I: 0 vots.
Fumada II: 1 vot.
Clàssic: 12 vots.

Per tant, ens quedem amb el clàssic.

Comentaris:

Elena: "Tal i com es va fer l'observació a la reunió...en el CLASSIC
seria millor posar el mapa de Catalunya o així, enlloc de
Nord-Amèrica.
En tot cas, si surt escollit el CLASSIC em puc animar a fer-ho amb el freehand."

"+1 al que diu Elena però cambiant freehand per inskcape :-) una
projecció guapa centrada a la península tampoc faria mal"

Laura: "Com a projeccio centrada en la península, m'ha recordat un
logo que tinc en una samarreta, de quan vam organitzar un congres
d'studiants de geografia
http://geografia.uab.es/euromed2007/webimages/caution.gif voto
clàssic, pero per altra ocasió aportaré idees ( inquiets dalt d'un
satèlit, un món dins un xip, etc..) :)"

Elena, t'animes a 'girar' la Terra uns graus perquè el mapa quedi
centrat a Barcelona/Catalunya/Espanya/Europa?
Per mi, tant és el soft que es faci servir, sempre i quan el resultat
quedi publicat en un format vectorial obert (ie SVG).

Per treballar-hi, podem recuperar la proposta original en la màxima
resolució possible?

Slt,

Oscar.