Re: [Geoinquiets Barcelona] presència a Twitter

Raf Roset rafroset at gmail.com
Mon Feb 7 09:57:33 EST 2011

"I el fakeraf que farà??"
Tampoc sé ben bé què feia fins ara....   =)

"I perque no tenir un compte cadascun i escribure fent servir un "hashtag""
Cap problema, que qui tingui compte continui com fins ara.

"a més a més jo ja li tic cariño al @fakeraf :-)"
Ainssss, com sou   XD

La meva idea era oferir una solució de baixa tecnologia per tal que més d'un
de nosaltres, pensant en els que no tenen temps i/o ganes, puguin
actualitzar un compte comú de Twitter sense cap feina extra: el mateix
missatge de correu que s'envia a la llista podria aparèixer automàticament
com un tweet de @geoinquiets.
Caldria evidentment anar amb compte amb el redactat i escurçar els links, i
no faria més que duplicar el contingut de l'arxiu de la llista, però
arribaria a més gent.

Si algú vol participar en aquest compte Twitter que m'envii un mail i li
passo instruccions (i així també provo que realment tot funcioni
correctament). Es tant fàcil com reenviar el mail amb un cert subject.