Re: [Geoinquiets Barcelona] Jornada Treball RA: Concretant data; ens faltarà el lloc

carol puig carol.puig at upc.edu
Wed Feb 9 09:03:23 EST 2011

Bona tarda,
en el meu departament de la UPC, campus nord, sí que es pot, s'hauria
d'avisar amb uns dies d'antelació especificant el nombre aprox
d'assistents i ja està. El problema és la data, el dia que a més gent us
anava bé, 20 de febrer, a mi no em va bé, ho sento. aviseu-me si canvieu
de data.
Salut,
càrol