Re: [Geoinquiets Barcelona] Convocatòria Dissabte AR

Oscar Fonts oscar.fonts at gmail.com
Fri Feb 25 07:03:31 EST 2011

> Tenim almenys un objectiu o un propòsit ?

Entxufar dades toponímiques de pics a algun servei d'AR.
Valorar la qualitat/utilitat del que resulti.
'Algun' pot ser un o més.

> Hi ha alguna cosa que calgui preparar a l'avançada ?

En Marc obrirà fent un resum de l'estat de la qüestió -- el que s'ha
mogut a la llista fins ara.

Després, extraiem dades de cims d'OSM, GeoNames, Nomenclàtor... d'allà
on legalment i tècnica es pugui.
I les intentem incloure en diferents serveis d'AR, a veure què passa.

Documentem tot plegat per a la posteritat, i au!

> Necessitats concretes de HW o SW?

Portàtils a tutiplén i allarguis/lladres per endollar-los.
Software? Ho anirem veient.

Jo puc posar un servidor per fer proves amb apache, php, mysql,
tomcat, postgis, geoserver, el que calgui instal·lar.

S.