[Geoinquiets Barcelona] WFS-T i altres dubtes

luis peinado luis.peinado at geodata.es
Mon Feb 28 03:49:53 EST 2011

Hola Ana
(a) Mapserver no suporta ni suportarà WFST o sigui que la millor opció
sembla ser Geoserver. Com que parles de punts, podries fer quelcom senzill
amb un llenguatge de programació (PHP, etc) però aleshores no faries servir
WFST (no necessàriament).

(b) Et recomano que vagis a la pàgina d'exemples per veure si algun s'ajusta
a les teves necessitats http://geoext.org/examples.html.

(c) Aquest supòsit no canvia molt el panorama, podries fer servir geoserver
igualment i fer "updates" via WFST que no altenirn la geometria o bé et
seria més senzill usar tecnologies fetes per tu mateixa.per mantenir dades
(formularis normals i corrents).

Si decidieixes fer servir geoserver per a les transaccions doncs el pots
reaprofitar per a publicar la informació, a més geoserver té bastanta
complicitat amb clients openlayers.

Per la part de publicació, fes una ullada també a la API de google maps i
els seus exemples, crec que deu haver moltes aplicacions que facin això que
comentes.

Sort.

El 27 de febrer de 2011 23:33, Anna Muñoz <a.munyoz.b at gmail.com> ha escrit:

*Lluís Peinado*