[Geoinquiets Barcelona] és el producte, pensa-hi !

Raf Roset rafroset at gmail.com
Sat Jan 1 11:08:59 EST 2011

Amb tot el debat entorn de creadors vs. consumidors i les lleis adhoc,
sovint s'oblida que realment la diferència és el producte.
I en el món geo passa el mateix.

http://www.blogoff.es/2010/12/30/nba-league-pass-%C2%BFmerece-la-pena-pagar-por-algo-que-se-puede-piratear/
My feelings exactly.

PS: des de Spotify i Grooveshark no descarrego música, i des que tinc
Qriocity només espero que comencin a posar sèries de lloguer. I això que la
tele ha caigut molt per darrera del PC en consum diari. El meu temps és meu
i no dels programadors dels canals....

PS2: l'indústria editorial en aquest pais s'està  equivocant tant o més que
la indústria musical s'ha equivocat. No pot ser que un llibre novetat en
tapa dura (paper/àtoms) valgui 23 (cultura !!! I es queixen que la gent no
llegeix) i que el mateix en ebook (electrons) també valgui 23 euros. He
començat a utilitzar el Galaxy Tab per llegir i em sembla que ja no tornaré
enrera....

Raf