[Geoinquiets Barcelona] Assemblea general

Jaume Figueras i Jové jaume.figueras at upc.edu
Sun Jan 2 04:31:06 EST 2011

Hola Raf,

jo tinc problemes amb els dijous, tinc classe de 19 a 21, per això no
puc venir mai.... El dijous 13 tinc la última classe, així que a partir
d'aquesta data i durant gener (que hi ha examens) puc venir. A partir de
gener torno a tenir classes els dijous de 19:30 a 21:30, per sort no
tots els dijous i també podria venir a alguna reunió.

Ja em direu que voleu que us expliqui d'OSM que encara no sapigueu :P

Salut!

On 01/01/2011 05:42 PM, Raf Roset wrote:
> A finals de gener hi haurà la propera reunió de Geoinquiets, i de moment
> hem pensat en aquests possibles speakers:
> Alfons Cornella (http://www.infonomia.com/quees/)
> Jaume Figueras (http://www.openstreetmap.org/)
> Fabien Girardin (http://liftlab.com/think/fabien/)
>
> Contesteu aquest correu amb la vostra preferència i mirarem de
> contactar-los i confirmar-ne un.
> Si cap d'ells us està bé en podeu proposar algun altre.
>
> I estic pensant que potser valdria la pena cridar a safarrantxo i
> decidir d'una vegada què n'hem de fer de Geoinquiets, que això sembla un
> [...]

Jaume Figueras i Jové
Ubuntu User #14347 - Linux User #504317

###############################
Organising Committee
State Of The Map 2010
http://www.stateofthemap.org/
http://www.openstreetmap.org/
###############################

Universitat Politècnica de Catalunya
Departament d'ESAII
Edifici TR11
Rambla Sant Nebridi, 10
08222 TERRASSA
Telf: +34937398621 (intern UPC: 98621)
Mòbil: +34650756456 (intern UPC: 44785)
Fax: +34937398628 (intern UPC: 98628)

Centre de Simulació i Optimització de Processos Logístics (LogiSim)
http://logisim.fib.upc.es

Enginyeria de Sistemes, Automàtica i Informàtica Industrial (ESAII)
http://webesaii.upc.es

Universitat Politècnica de Cataluyna
http://www.upc.edu