[Geoinquiets Barcelona] ens arremanguem ?

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Mon Jan 10 07:14:02 EST 2011

Hola,
abans que res us desitjo un molt Bon Any a tothom !!!

He aprofitat aquests dies de vacances per mirar-me com afgeir capes al Layar
i he trobat molts exemples per connectar-se a mySQL. No acabo de trobar
algun exemple per fer-ho sobre postgreSQL/postGIS que conec millor.

Teniu alguna referència ?

Salutacions,
Anna.

El 20 de desembre de 2010 15:22, Anna Muñoz <a.munyoz.b at gmail.com> ha