[Geoinquiets Barcelona] Assemblea general

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Tue Jan 11 16:07:35 EST 2011

A mi també m'agraden tots, encara que si en Jaume justament té lliure els
dijous a partir del dia 13 podem començar per aquesta presentació.

Jaume, de ben segur que n'aprendrem moltes coses. Com a proposta, es podrien
comentar a més de les funcionalitats que incorpora OL les que hauria de
tenir o les que farien més fàcil el seu ús.

Proposo a més, si a Estela li va bé el dia que quedem, que ella també faci
la presentació de Layar que ha comentat en un altre missatge. Personalment
m'encantaria que ho pogués fer, què us sembla ?

Una abraçada i fins aviat,
Anna Muñoz.

El 3 de gener de 2011 13:47, <geoinquiet at gmail.com> ha escrit: