[Geoinquiets Barcelona] Assemblea general

Estela Llorente López estela.llorente at gmail.com
Wed Jan 12 10:40:55 EST 2011

Hola a tots,
Un detallet, i és que jo de  Layar estic ara posant-me al corrent, des de la
vostra llista de mails.
El que us podria presentar és l'aplicació que estem fent  a la meva empresa
i la seva projeccíó futura, però fins que ho heu comentat jo no coneixia el
Layar!

Espero no decebre a ningú.

Estela Llorente López
tf:656231842