[Geoinquiets Barcelona] models 3D en AR

Oscar Fonts oscar.fonts at gmail.com
Thu Jan 13 06:47:13 EST 2011

CC Manoli, em sona que a la UJI es va portar l'ARToolkit cap a alguna
plataforma mòbil. Ens podries ilustrar sobre l'estat de l'art?

En tot cas, per a l'època, diria que l'Android encara no s'havia inventat.

I ja se sap, llevat d'honroses excepcions, a la Universitat tot són
prototipus i els empalmes es fan amb cinta aïllant. D'aquí a quelcom
comercialitzable...

Slt,

Oscar.