[Geoinquiets Barcelona] Salutacions

Raf Roset rafroset at gmail.com
Tue Jan 25 09:27:53 EST 2011

De fet tinc compromés en Christian per a que faci una presentació de les
dues AR que existeixen (la de "chichinabo" i l'altra) juntament amb la
valoració de l'aspecte geo en AR i altrs camps colaterals.
No ho hem pogut lligar per al 27, però potser per al març (o en una edició
"bola extra" de geoinquiets ?).

Raf