[Geoinquiets Barcelona] Nomenclator a Realitat Augmentada.

Oscar Fonts oscar.fonts at gmail.com
Fri Jan 28 04:20:28 EST 2011

Informeu de la vostra disponibilitat gissabtera/gismengera al Doodle:

http://www.doodle.com/id4itiaxdkvecit5

A escollir entre els caps de setmana de febrer i el primer de març, al
matí (9.30 a 13.30).
Ens donem de temps per omplir l'enquesta fins dimarts 1 feb, i
dimecres al matí fixem data.
Va bé?

Una altra cosa que necessitarem serà un local amb endolls i ample de
banda. Idees?

Slt.