[Geoinquiets Barcelona] parlant d'alliberar dades... bomba informativa

David Nogué dnogue at planol.info
Fri Jan 28 10:45:27 EST 2011

Em diuen els nois de Catastro que, seguint la política de dades obertes
i pantalons baixats de l'administració pública espanyola, en breu
donaran accés lliure a les dades vectorials del parcel.lari cadastral,
via WFS.

I això no és el millor:

també tindrem accés al modelatge 3D de la finca (si, ho heu llegit bé).

Com que, a la meva edat, començo a ser gat vell i gos apallissat, agafo
un ave la setmana vinent (ja sabeu, el metro que porta a la capital) per
a veure-ho amb els meus propis ulls i escoltar-ho amb les meves orelles,
directament de la boca dels nois de Catastro.

Us tindré informats...
--
David Nogué
*planol.info*