[Geoinquiets Barcelona] Presentació

Alexandre Nobajas nobita64 at yahoo.com
Sun Jan 30 17:32:43 EST 2011

Hola a tots,

Em presento mitjançant la llista, ja que, tot i que tenia intenció de venir a la xerrada de dijous passat, un imprevist d'ultimíssima hora m'ho va impedir.

Sóc l'Àlex Nobajas, investigador del dept. de geografia humana de la UB i geoinquiet en general. Participo en la docència de cartografia general i SIG II dels cursos de grau i llicenciatura de geografia a la UB. També imparteixo l'assignatura "programació d'aplicacions SIG a internet" del curs d'expert universitari en SIG de la UdL.

Treballo sobretot amb la integració de cartografia digital i bases de dades via web (podeu veure alguns exemples aquí: http://www.gisngeo.com ) i des de fa un temps he entrat en el món de la realitat augmentada.

Personalment empro el Layar, ja que m'ensumo que serà el que es farà servir més en el futur, molts dispositius mòbils el duen pre-instal·lat, i tots sabem el que costa que l'usuari mig s'emboliqui a instal·lar noves aplicacions. Tot i això, com vau comentar, té un gran drawback, el fet que els de Layar t'hagin d'aprovar les capes li resta molta flexibilitat.

Salut i encantat de trobar un grup de malalts com jo!

Àlex