Re: [Geoinquiets Barcelona] Resum de la reunió del 02.06 a Casa Orlandai - BCN

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Mon Jun 13 20:37:36 EDT 2011

El que s'apuntava en el link anterior, més desenvolupat aqui:
http://www.dreig.eu/caparazon/2011/02/10/horizon-report-2011-resumen-espanol-tecnologia-tendencias-en-conocimiento-durante-los-proximos-anos/

Correspon al "Informe Horizon Internacional 2011" sobre tendencies en l'ús
de tecnologia i tendencies educatives de futur.

Anna.

El 14 de juny de 2011 1:41, Anna Muñoz <a.munyoz.b at gmail.com> ha escrit: