Re: [Geoinquiets Barcelona] sessió del 30 de juny

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Tue Jun 14 17:28:28 EDT 2011

Geo_i,

Ahir sortint de la presentació de la xarxa ip vaig xerrar amb en Marc
Garriga de dadesobertesbcn.

Crec ens aportarà molt d'aire fresc... de dades obertes, però també de TIC,
de egoverment i de mil temes colaterals.

Em va dir que venia amb la idea de generar debat. Em va semblar molt bona
proposta.

Ben cordialment,

Marc