Re: [Geoinquiets Barcelona] ARTICLE! ...això ja té forma!

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Mon Jun 20 20:32:10 EDT 2011

Bona nit,

he actualitzat l'article amb la part que em pertocava. Podeu trobar el text
i les figures que corresponen a "Web 2.0" i "Crowsourcing" sota l'entrada
que porta per títol "*La intel·ligència està en les connexions*".

Ja em direu que us sembla.

Anna.

El 20 de juny de 2011 14:51, Anna Muñoz <a.munyoz.b at gmail.com> ha escrit: