Re: [Geoinquiets Barcelona] És OSM una alternativa real a Google Maps?

Martí Pericay marti.pericay at gmail.com
Wed May 18 11:29:49 EDT 2011

Xose, la meva opinió:

- en quant al visor: OpenLayers és una alternativa més que bona al visor de
Google. Accepta molts més formats (incloent Google, Bing, Yahoo) i dona
forces més possibilitats de personalització. En fi, no sé què t'explico a tu
:) Greu problema: no funciona bé per pantalles tàctils mòbils/pdas (per
ara).
- en quant a la cartografia: totalment d'acord amb en Roger.

Més alternatives per afegir més soroll al sistema:
- http://www.mapquest.com/ (pots usar OSM o carto pròpia)
- http://leaflet.cloudmade.com

Salut,
Martí