[Geoinquiets Barcelona] llista de ponents i temes

David Nogué dnogue.planol.info at gmail.com
Wed Nov 23 00:01:05 EST 2011

Bones,

he afegit les persones de contacte a la llista de possibles ponents del
TIC-SIG, per als següents projectes:

TouristEye
Bloosee
The Data Republic
Bestiario

També he afegit un altre possible candidat:

Xavier Martín Badosa, de l' idescat --> mètode de crowdsourcing:
enquesta i sondeig on-line

Per altra banda, un dia d'aquests tindré una reunió amb gent del
departament de Salut, precisament, per a veure de quines dades
"obribles" disposen.

Per cert, molt enginyós això de "Xinejable, esclavatge" com a mètode de
crowdsourcing associat al que fem a planol.info juas juas (me parto la
caja :P )

si no us fa res, preferiria estar associat a Visualització i dades...

David Nogué