Re: [Geoinquiets Barcelona] Resumen reunión 6 de octubre.

Oscar Fonts oscar.fonts at gmail.com
Sat Oct 8 13:32:00 EDT 2011

> - (no entenc la meva pròpia lletra) algú menciona l'existència d'alguna cosa
> semblant a un youtube de mapes. Si algú pot completar-ho, svp.

Projecte Ikimap. Acabes d'enviar un mapa fet amb aquesta aplicació.

> altruïsta, es veu clar que els logos tant de Geoinquiets com d'Osgeo han de
> tenir una visibilitat destacada.

OSGeo també? Això vol dir que OSGeo també s'ho tira a l'esquena de
grat i altruïsta? Hauriem de preguntar-els-hi-l'ho-en, no?

> Veient totes les propostes i el caire que agafa el programa, no podem
> oblidar que l'encàrrec que va fer J.Guimet es referia concretament a la
> "venda".

Haber elegido muerte.

> bo i agraint a plànol.info i David Nogúe la seva hospitalitat.

Agraïment que reitero.

> Repeteixo la crida que vaig fer fa temps en un altre mail: hi ha alguna
> empresa del sector geo a Catalunya que tingui interès a ajudar, participar,
> discutir, col·laborar, enraonar, opinar, o altrament trencar el silenci que
> impera al sector ?

Empresarios del mundo uníos en rebeldía, que estos geoinquietos
quintacolumnistas os van a rebentar el Fòrum y lo poco que queda del
sector.

Seriosament, necessitem comptar amb tots vosaltres, o l'errarem.
A més d'il·lusió ens cal experiència.

Oscar.