Re: [Geoinquiets Barcelona] Temes i títols per al congrés, s'esperen aportacions

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Sun Oct 23 02:56:29 EDT 2011

Totalment d'acord amb el mail de l'Alekandra, tamt pel que fa al títol com
al contingut. És igual si no surt el 'geo', no cal q surti en el nom, ja hi
serà en l'ambient.

Marc
On 22 Oct 2011 21:30, "ale_campos_salvaayahoo.es" <ale_campos_salvaayahoo.es>
wrote:

> Hola,
> A mí m'agrada (encara q trobo a faltar el "geo"):
> Móns col.laboratius: models de treball, models de negoci
> Però els continguts han de cubrir tot ho q aixó implica:
> -Crowd-*ing (sourcing, funding, etc)
> -Open-*ing (source, data, govs, etc)
> -actors implicats (govs, empreses, sociedad del coneixement, societat) i
les interaccions (models de negoci)
> -ética (explotació, ocupació, etc.) i legalitat
> Salutacions

es farà a les empreses de l'Actig però que també serà obert a d'altres
col·lectius per tenir més propostes i més variades.

> De moment es dissenya una escaleta de les 9 a les 18 amb dues pauses, una
al matí per al coffe break i una a migida per dinar. El disseny es penjarà
en breu per començar a assignar les sessions (tipus i tema).

> Malgrat que el tema general del congrés sigui "crowdsourcing" (que hem
vist que té moltes acepcions, algunes de negatives), es proposa altres temes
per al call for papers:
> [...]
> - open*: -data, -source, -government, etc
> - geo*: -dades, -informació, etc
> - cloud
> - mobile
> - col·laboració sector públic sector privat
> - marc étic del crowd*
> - User Generated Content
> - creació de comunitats
> - fidelització d'usuaris
> - ciutadans com a treballadors [in]voluntaris
> - realitat augmentada
> - visualització de dades
> - ROI i negoci a l'ecosistema "open*"
> S'accepta propostes, correccions i discussió sobre aquests temes a la
llista i a les properes reunions, amb el ben entès que són propostes per fer
el congrés obert a d'altres àmbits però que encara està subjecte a
aprovació.

> [...]
> 11) El negoci de la col·laboració
> 12) Diferents maneres de col·laborar per crear nous models de negoci
> 13) Sinergies de les masses
> 14) Comunitats i fidelització
> 15) Consumidors col·laboradors: nous models de negoci geo
> 16) Motivació de masses per generar millors productes
> 17) Geosocial 1.0
> 18) Models col·laboratius per sortir de la crisi
> 19) Nous rols al sector geo
> 20) Negoci al voltant de l'User Generated Content
> Evidentment cap d'aquests títols és el defnitiu, i s'esperen propostes i
discussions tant a la llista com a les properes reunions fins tenir un títol
atractiu que descrigui/desenvolupi el tema del congrés tenint en compte tots
els keywords proposats.

> Es nota a faltar la opinió, la col·laboració i l'implicació de les
empreses del sector geo a Catalunya, que de moment romanen silencioses i
impermeables a les crides fetes des de Geoinquiets. S'acorda per tant que
sigui l'Actig que passi als seus associats un primer esborrany de temes i
escaleta un cop decidits tots aquests aspectes del programa, amb l'esperança
que algunes de les empreses s'animin a participar activament.

> I dues frases que van sortir durant la discussió que resumeixen bastant bé
el tarannà de Geoinquiets:
> - L'aprenentatge no és una activitat, és una actitut.
> - Sortir fora de la zona de comfort és el que més ajuda a progressar.
>
> Totes les aportacions de tots aquells que llegeixin aquest correu seran
benvigudes, i es poden fer senzillament responent aquest correu.