Re: [Geoinquiets Barcelona] En referència al Nomenclàtor de Catalunya. Geoinquiets.

geo inquiet geoinquiet at gmail.com
Sun Oct 23 15:44:59 EDT 2011

Martí! ...bo veure't per aquí!

Vinga, a veure si acabem de desencallar el tema de la capa del Nomenclàtor!
...el país ho espera!!!
Demà intentaré fer proves amb la capa. És cert que les limitacions de Layar
són una mica "cutres", crec que hores d'ara ja haurien de donar unes opcions
més potents si volen seguir sent punters en AR.

Em poso a la teva disposició pel que et calgui, va a veure si ben aviat ja
la tenim publicada.

Ben cordialment,

Marc