Re: [Geoinquiets Barcelona] En referència al Nomenclàtor de Catalunya. Geoinquiets.

Martí Pericay marti.pericay at gmail.com
Thu Sep 1 10:49:46 EDT 2011

Hola Raf i geoinquiets,

Després de diverses proves ens vam acabar rendint. La classificació de la
informació orogràfica de l'IGN no era adient per al que volíem. Molts dels
classificats com a pics principals son pics poc coneguts i en canvi n'ometia
de molt simbòlics, el que feia que l'aplicació fos força inútil. Tinc
esperances que amb el nomenclàtor anirà millor.

No costarà massa adaptar el geoservei de muntanyes 'beta' perquè ataqui al
nomenclàtor i començar a provar si és útil, aviat m'hi poso si recordo els
passwords de la màquina de l'Oscar :-) I segur que us demanaré ajut (com a
mínim beta-tester).

Salut,
Martí

El 27 de juliol de 2011 7:21, Raf Roset <rafroset at gmail.com> ha escrit: