[Geoinquiets Barcelona] Retenir el saber.

Carlos López Quintanilla carlos.lopez at geodata.es
Mon Sep 5 18:46:33 EDT 2011

Bona nit,
home jo el "Read it later" no el trobo molt necessari, quasi sempre disposo
de connexió a internet.

Ara el Springpad l'acabo de descobrir i crec que que el faré servir bastant,
fa un parell d'anys que faig servir el OneNote i li buscava un sustitut, el
Evernote no em va convèncer, però el Springpad m'agrada, fa tot el que
necesito.
Puc fer notes al telèfon amb Android, l'editor és suficient, l'aparença és
agradable, permet fer cheklist, puc compartir un bloc de notes amb algú
altre, puc adjuntar fitxers.
Està molt be!
Bàsicament buscava veure i editar les notes al mòbil i poder-les compartir
amb algú altre.

Atentament,

Carlos López Quintanilla

Consultor SIG