Re: [Geoinquiets Barcelona] Canvi de feina/residència

Enric Rodellas enricrodellas at gmail.com
Mon Sep 19 12:30:03 EDT 2011

Sort Alexandre.
El 13/09/2011 16:10, "Alexandre Nobajas" <nobita64 at yahoo.com> escribió:
> Hola Geoinquiets,
>
> Us volia comunicar que durant aquest any la meva participació a les
activitats presencials geoinquietes és reduirà dràsticament.

> A causa de les magres perspectives laborals que ofereix la UB per culpa de
les retallades he decidit acceptar una oferta com a Teaching Fellow in GIS
de la University of Leicester, a Anglaterra, pel que només podré participar
des de la distància. Tot i això, com que hauré d'anar venint a Catalunya de
tant en tant, si coincideix que hi ha una trobada podeu comptar amb la meva
assistència.