[Geoinquiets Barcelona] Google + Hertz Rental crowdsourCongo per l'streetview.

David Nogué dnogue at planol.info
Wed Sep 28 03:20:46 EDT 2011

totalment d'acord amb usar el crowd-sourcing amb responsabilitat, en no ab-usar.
 i jo em pregunto: què passaria si es practiqués una modalitat de crowd-sourcing "sostenible"? (si, sé que aquesta paraula fa ràbia per com n'abusen alguns polítics) seria possible  que una massa més o menys ordenada, com la dels geoinquiets, produís algun tipus de mercaderia geo-informativa? en quin punt això li faria perdre el seu caire voluntari, la seva llibertat d'acció? si no pots amb ells...

Enviado desde mi iPhone