[Geoinquiets Barcelona] Re: Finde OSMero 2012

Elena Sauleda elena.sauleda at gmail.com
Mon Apr 2 09:02:36 EDT 2012

Hola,

L'any passat hi vaig anar (tto i que erem pocs) i va estar francament bé.
M'hi apuntaria aquest any també.
Voto el cap de setmana del 19-20.

Salut

El 31 de març de 2012 0:34, Raf Roset <rafrosetagmail.com> ha escrit:

Elena Sauleda
elena.sauledaagmail.com

Web: http://www.proyectosanfelipe.org
Blog: http://almendrosanfelipe.blogspot.com