[Geoinquiets Barcelona] Finde OSMero

Cristhian Pin Pérez cpinperez at gmail.com
Wed Apr 4 00:21:41 EDT 2012

Bones!

respecte el finde OSMero...estic tantejant per veure si podríem disposar de
les instal·lacions de la masia de Can Comas, seu del Parc Agrari, situades
a la zona agrícola d'El Prat de Llobregat que es pot accedir fàcilment amb
transport públic...si finalment ens decidim per realitzar la trobada pel
Parc Agrari...de moment no m'han dit que no...i també estic mirant que el
Parc ens pugui cedir la carto...teniu alguna referència respecte algun
document que hagi generat Cadastre o alguna altra administració pública per
la cessió d'informació gràfica a OSM?

Podeu veure la situació a
http://www.diba.es/parcsn/parcs/plana.asp?parc=9&m=91&s=974
I si voleu comprar verdures a pagesos directament entreu al directori
http://www.elcampacasa.com/

Saluts,

Cristhian