[Geoinquiets Barcelona] Finde OSMero 2012

Anna Muñoz a.munyoz.b at gmail.com
Thu Apr 5 19:39:29 EDT 2012

Molt bona idea Christian !!!

Jo també prefereixo cap a finals de Maig, el cap de setmana del 19-20
o inclús el següent [ 25-26/05 ].

En tot cas, crec que hem de contar amb 'experts' en la matèria que ens
expliquin les bones pràctiques i caldria saber quin dia els hi va bé a ells.

Salutacions,
Anna.

El 3 d’abril de 2012 17:06, geo inquiet <geoinquiet at gmail.com> ha escrit: