[Geoinquiets Barcelona] Re: Finde OSMero 2012

Jorge Gaspar Sanz Salinas jsanz at osgeo.org
Tue Apr 10 07:38:09 EDT 2012

2012/4/10 Carlos López GeoData <carlos.lopezageodata.es>:
> Bon dia,
> M'agradaria molt venir, però tinc responsabilitats com a pare, segons a
> quina hora sigui podria venir una estona, a l'inici, al final a mig matí....
> O podria negociar la meva responsabilitat de dissabte i venir tot el
> dissabte, llavors diumenge no vindria...
>
> Algú s'atreveix a dir-me un horari!!
>
> Fins ara,

Home no sé com de grans tens els xiquet(s) però igual es pot
compatibilitzar eixir a pegar un passeiget GPS en ma amb la muchachada

Se m'acaba d'ocórrer, però Igual es podria per altre dia fer també una
eixida de geocaching, als xiquets els sol agradar aquest tipus de
activitats geoinquietes. No tinc ni idea de si al Parc Agrari hi han
caches per trobar.

:-)

--
Jorge Sanz