[Geoinquiets Barcelona] Finde OSMero

Jorge Gaspar Sanz Salinas jsanz at osgeo.org
Tue Apr 10 14:47:32 EDT 2012

2012/4/10 Cristhian Pin Pérez <cpinperezagmail.com>:
> Bones Companys i companyes Geoinquiets i geoinquietes!
>
> Volia haver escrit abans...entre d'altres coses per agrair la info respecte
> l'opendata i/o la cessió de cartografia per part de l'administració...
>
> Abans també d'esmentar res sobre el finde, ja que em vaig comprometre a fer
> cinc cèntims de la jornada del Col·legi de Geògrafs...en aquest
> enllaç http://aturemeurovegas.wordpress.com/2012/04/07/eurovegas-quin-model-territorial-resum-del-debat/ disposeu
> del resum del debat...
>
> Així respecte el finde OSMero:

> [...]

Mare meua Christian com diria un altre geoinquiet "¡Se te va de las manos!".

Per la part de Agroasesor, jo no he participat al desenvolupament
directament, encara que vaig assistir al kick-off del projecte com a
"tècnic-suplent". Lo ideal seria que anara algú de la fundació
catalana que va participar (perdò però no m'en recorde ara del nom)
perque jo la part técnica la podria contar però la part més
funcional..., obviament de reg, nitrogenats i semblants no tinc ni
idea!

De caches alguna ni ha
http://www.geocaching.com/map/default.aspx?ll=41.338,2.067

Respecte a la gent de la UPV conec a Luis Ángel (va ser professor meu)
pero no se si el moureu per anar a fer una xarrada. En realitat si
estan fent cosetes en gvSIG, i en un poquet de sort més que en faran
:-)

Jo ho veig un poquet excessiu barrejar un finde OSMero que es mes una
trobada de gent per gaudir de alçar nova cartografia i aprendre un
poquet més de OSM, lo que planteges es prou més complicat de moure i
no sé si seria tan atractiu per a la gent d'ací però vaja, es la meua
opinió no vull tallar cap rotllo!!

Bona sort i seguim

--
Jorge Sanz